PONIEDZIAŁEK:

śniadanie: Płatki ryżowe na mleku. Pieczywo mieszane z masłem, szynka gotowana, pomidor i szczypiorek. Herbata owocowa.

obiad: Zupa szpinakowa. Ziemniaki puree – ryba po grecku oraz surówka z czerwonej kapusty. Kompot wieloowocowy.

podwieczorek: Herbata – kisiel żurawinowy z jogurtem, 1/4 gruszki.

 

WTOREK:

śniadanie: Zupa mleczna z dyni, makaron gwiazdki. Chleb staropolski z masłem, kiełbasa krakowska, pomidor. Herbatka rumiankowa.

obiad: Zupa – fasolowa. Pierogi z kapustą i grzybkami, polane cebulą ze słoniną, sałatka z pomidora. Kompot agrestowy.

podwieczorek: Kawa z mlekiem – bułka z masłem i pasztet wegetariański, ogórek świeży, 1/4 jabłka.

 

ŚRODA:

śniadanie: Płatki kukurydziane na mleku. Chleb staropolski, wiejski, kajzerki, masło, parówki cielęce na gorąco, ser biały ze szczypiorkiem, pomidor, dżem, mieszanka studencka, dynia, słonecznik, 1/4 jabłka. Herbata z cytryną.

obiad: Zupa – pomidorowa z makaronem i śmietaną. Ziemniaki – kotlet schabowy panierowany, brokuły z wody z masłem i bułką. Kompot wiśniowy.

podwieczorek: Mleko – bułka z masłem i miodem, soczek jabłkowo-marchewkowy 200 ml.

 

CZWARTEK

śniadanie: Lane kluski na mleku. Pieczywo mieszane z masłem, pasta z wędlin tj. szynka + szynkowa oraz papryka. Herbatka owocowa, woda mineralna.

obiad: Zupa – kapuśniak. Kopytka – gulasz cielęcy, surówka z buraczków. Kompot z czerwonej porzeczki.

podwieczorek: Bawarka – pieczywo z masłem i pastą z makreli wędzonej, ogórek kiszony, 1/4 gruszki.

PIĄTEK: 

śniadanie: Kasza manna na mleku. Pieczywo mieszane z masłem, szynka ,,szwagra" pomidor i szczypiorek. Marchewka do gryzienia. Herbata owocowa.

obiad: Zupa – grochowa. Makaron z serem i sosem jogurtowo-jagodowym. Woda przegotowana z cytryną i miodem.

podwieczorek: Kakao – chałka drożdżowa z masłem i dżemem, mandarynka, soczek jabłkowo-pomidorowy 300 ml.