PONIEDZIAŁEK:

śniadanie:  Płatki ryżowe na mleku. Pieczywo mieszane z masłem, pasta z wędlin mieszanych, pomidor. Herbata owocowa.  

obiad: Zupa – rosół z makaronem i natką. Ziemniaki – kotlet schabowy panierowany, marchewka z groszkiem zasmażana. Kompot truskawkowy.

podwieczorek: Herbata – racuszki drożdżowe z jabłkiem.

WTOREK:

śniadanie: Płatki jęczmienne na mleku. Pieczywo mieszane z masłem, kiełbasa żywiecka, papryka czerwona tarta, ogórek świeży, 1/4 jabłka. Herbatka rumiankowa z koprem.

obiad: Zupa – barszcz ukraiński. Naleśniki z serem polane sosem jogurtowo-truskawkowym. Napój z soku jabłkowo-pomarańczowego.

podwieczorek: Mleko – bułka z masłem i miodem, 1/2 banana.

ŚRODA:

śniadanie: Płatki kukurydziane na mleku. Herbata z cytryną, kakao, pieczywo mieszane, bułka wrocławska, masło, kiełbaski z cielęciny, serek waniliowy, papryka, pomidor, 1/4 jabłka. Woda przegotowana z cytryną..

obiad: Zupa – barszcz biały. Ziemniaki – filet z ryby ,,Miruna" (porcja), surówka z kapusty kiszonej. Kompot wieloowocowy.

podwieczorek: Herbata z cytryną – kisiel żurawinowy z jogurtem naturalnym, 1/4 gruszki. 

CZWARTEK

śniadanie: Kaszka kukurydziana na mleku. Pieczywo mieszane z masłem, szynka wiejska, sałata, rzodkiewka. Herbata, woda mineralna niegazowana.

obiad: Zupa – brokułowa. Ziemniaki – pałka kurczaka w sosie własnym, surówka z selera z marchewką tartą i jogurtem naturalnym. Kompot z czarnej porzeczki.

podwieczorek: Mleko – chałka drożdżowa z masłem, 1/2 kiwi.

PIĄTEK: 

śniadanie: Płatki kukurydziane z mlekiem. Bułki kajzerki z masłem i miodem. Herbatka z cytryną.

obiad: Zupa – marchwianka z ryżem. Makaron z serem polany sosem z borówki amerkańskiej z jogurtem. Kompot agrestowy. 

podwieczorek: Herbata – sałatka owocowa: banan, kiwi, jabłko, mandarynka, ciastko orkiszowe.